Det vil være nyttig å vite hvilke produkter vi har, slik at du kan se hvordan disse passer inn i kundens livssituasjon.
Alle kunder er forskjellige og har ulike behov. Det er ikke forventet at du skal vite alt om Justify sine produkter i detalj, da det er vi som tar oss av all juridisk rådgivning og ansvar. Men vi anbefaler alle kunderådgivere å teste produktene selv for å få god kjennskap til mulighetene som ligger i verktøyet.
Her finner du produktark og andre ressurser som kan lastes ned og benyttes.
For generelle spørsmål er vi tilgjengelige på chat hver dag. Kunden kan også sende oss en melding fra Min side, hvor våre jurister står klar til å gi juridisk rådgivning knyttet til de produktene kunden har hos oss.
Vi kan også nås på telefon +47 400 22 731. Legg igjen telefonnummeret, så ringer vi opp.
Det er også mulig å sende oss en e-post til support@justify.no
Dere står fritt til å gjenbruke alle artikler, produktfilmer og beskrivelser som er tilgjengelig på våre nettsider. Om du har behov for annet markedsmateriell, kan du sende en e-post til sindre@justify.no
Ja, vi kan tilby et skreddersydd opplegg for deres kundearrangement. Her finner du mer informasjon om innhold og fremgangsmåte for bestilling.