Flere og flere kunder forventer juridisk rådgivning fra banken. Med Justify får dere en trygg og skalerbar løsning som svarer på kundenes behov – sømløst integrert.
Hva skjer når en kunde ønsker å sikre familien juridisk – og bankrådgiveren ikke kan hjelpe? Hvordan påvirker det kundelojaliteten når banken ikke dekker hele behovet?
7 av 10 av kunder forventer at banken også kan tilby juridisk hjelp.*
40 % vurderer å bytte rådgiver dersom det ikke tilbys.*
72 % etterspør helhetlig rådgivning ved ulike typer livshendelser.*
Bransjeundersøkelser viser at bank, formuesforvaltning og juridisk rådgivning i økende grad smelter sammen.*
* Kilder: Trust & Will Annual Financial Advisor Report (2025) og McKinsey (2024)
Tilby juridiske tjenester som testament, samboeravtale og fremtidsfullmakt – direkte fra deres digitale kanaler.
Løsningen kan kobles til mobilbank, rådgiververktøy eller kundeportal – via SSO, API eller henvisning med URL’er.
Inntektsmodell etter deres behov – med kommisjon eller lisens. Ingen ekstra ressursbruk fra dere.
Utviklet for finansbransjen med full etterlevelse av relevant lovverk. Vi tar ansvar for det juridiske.
Som partner med Justify får kundene deres nyttige fordeler, personlig oppfølging og praktisk hjelp som styrker relasjonen og øker kundelojaliteten.
* Kundetilbud kan skreddersys for ulike kundesegment. Se våre trygghetspakker som kan inngå i kundefordel.
Å levere overraskende nyttige tjenester til kundene våre er en viktig del av strategien vår. Samarbeidet er utrolig spennende og lærerikt, og Justifys evne til å kombinere teknologi og ekspertise for å levere nye tjenester til bankens kunder er svært verdifullt."
Justify har digitale løsninger på et høyt teknologisk nivå som er enkle å benytte og det gir oss fornøyde kunder. Vi er imponert over smidigheten i løsningene, utviklingen av nye teknologi og den positive ånden i vårt samarbeid. Justify er en av våre mest verdsatte samarbeidspartnere."